XinminJembatan naik bimbit 10 tonApakah kaedah pengiraan daya galas

  • masa pelepasan:2024-04-28 23:17:01
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:115
  • Penerangan pantas:

    Xinmin,Pastikan perlengkapan kecil dan roda tekanan ditetapkan dengan selamat pada plat asas pemacu, dan periksa keadaan penyes

Kandungan artikel

Pastikan perlengkapan kecil dan roda tekanan ditetapkan dengan selamat pada plat asas pemacu, dan periksa keadaan penyesuaian bolt plat asas pemacu

Semak jika tempoh penggunaan pembatasan kelajuan telah tamat. Jika ia melebihi tempoh penggunaan, perlu menghantarnya ke unit profesional berwajib untuk pemeriksaan dan kalibrasi. Apa fungsi peranti tahap angkat?

XinminApabila plat asas angkat turun, jaringan keselamatan di bawah segera berhenti berjalan dan turun apabila menghadapi halangan.

Apabila menggunakan lif, kaki mesti dibuka terlebih dahulu. Jika kaki tidak dibuka, ia dilarang untuk meningkat atau rendah platform.

SlotskSemak kebebasan lapisan bola dan pakaian roda panduan roda penggantian. Jika roda penggantian dipakai, diperlukan untuk menyesuaikan atau menggantikannya. Jika lapisan lif dipakai, gantikan roda panduan atau lapisan

Semak keadaan kabel pelindung bingkai panduan kabel

Semak jika tempoh penggunaan pembatasan kelajuan telah tamat. Jika ia melebihi tempoh penggunaan, perlu menghantarnya ke unit profesional berwajib untuk pemeriksaan dan kalibrasi. Apa fungsi peranti tahap angkat?


XinminJembatan naik bimbit 10 tonApakah kaedah pengiraan daya galas



Semak semua seksyen piawai dan titik sambungan sokongan diagonal. Semak bolt perlahan rak gear dan pastikan plat dan organisasi sayap sejuk motor bersih

Rancangan titik sokongan untuk memilih parameter proses adalah untuk mengelakkan konsumsi tenaga dan generasi bunyi disebabkan kekacauan antara komponen dan sokongan semasa getaran. sokongan patut diatur dekat garis nodal, dan prinsip bentangan ialah: apabila nisbah aspek komponen lebih besar dari , sokongan dua titik boleh digunakan; Apabila nisbah aspek dekat dengan , ia disarankan untuk digunakan atau sokongan -titik.

Bengkel kerja platform angkat turun secara tidak bersamaan: muatan terlebih banyak,XinminPlatform penunggang jenis trek panduan, dan ia dikeluarkan untuk mengurangi muatan. Muatan bias serius, dikeluarkan dengan menyesuaikan pusat graviti. Tambah gas ke litar minyak, dan hapuskan kemungkinan menambah minyak hidraulik yang cukup. Jika minyak itu kotor, gantikan minyak hidraulik untuk membuangnya.

peringkatAdjusting the oil pipe.

Lift jenis kereta api panduan sepatutnya mematuhi standar industri mekanik Republik rakyat China. Platform angkat JB/TJB/T secara umum dibahagi menjadi platform angkat tetap, platform angkat bimbit, platform angkat sendiri dan kenderaan angkat. Suhu persekitaran kerja ialah --+, dan secara umum diperlukan kelajuan angkat bangku kerja seharusnya - m/min, dan kelajuan menurunkan tidak seharusnya lebih besar daripada yang platform angkat. Kaedah pengiraan berbeza boleh berbeza sedikit; Calculation of elevator speed: The lifting speed is equal to the lifting height/(volume of oil cylinder/displacement of pump station). Semasa menggunakan produk platform angkat, ia tidak dapat dihindari bahawa beberapa kesalahan boleh berlaku. Bagaimana kesalahan ini boleh dihapuskan?

Periksa peralatan penguncian keselamatan pintu terpotong pertama kandang gantung


XinminJembatan naik bimbit 10 tonApakah kaedah pengiraan daya galas



Komponen kotak gerak lengkap dan selamat, aras minyak normal, dan tiada kerosakan atau kemudahan.

Kualiti yang baikKonfigurasi lain bagi lif kargo jenis kereta api panduan, seperti tombol penerbangan fotoelektrik, tahap tombol perlahan, perlengkapan keselamatan kereta api panduan, kasut panduan, dll.,XinminPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selai, mungkin berubah kerana kelajuan. Tentu saja, ini mesti berkaitan dengan bagaimana konfigurasi syarikat lif khusus diklasifikasikan.

The fixed scissor fork lifting platform has good lifting stability and a wide range of applications. The cargo lifting equipment is mainly used for transporting goods between height differences in production lines. Memuatkan dan membuang bahan, memberi makan dengan penyedia ketinggian tinggi, dan menyokong lokasi penyimpanan dan muatan dengan forklift dan kenderaan transportasi lain untuk pemuatan dan membuang cepat barang.

Tahap angkat boleh menyediakan maklumat pada masa sebenar mengenai operasi seluruh kenderaan, mengelakkan hanya bergantung pada pengalaman operator untuk berkoordinasi satu sama lain, dan meningkatkan kepercayaan dan keselamatan sistem. Definisi zon keselamatan adalah sangat penting kerana tahap angkat mempunyai julat besar pergerakan, dan ia mesti dihitung dengan tepat. tahap angkat mempunyai dua sistem secara struktur terpisah, jadual lapisan tanah dan bar kerja ketinggian tinggi. Namun, untuk berbagai pergerakan pada kenderaan, ia juga adalah sistem terpasang, yang perlu mempertimbangkan keutamaan operasi, kelebihan sistem, dan jaminan keselamatan tindakan.

XinminSemua saluran sambungan mesti mempunyai pins pecah dan cukup.

Pastikan kabel kuasa dan sirkuit elektrik tidak rosak

Setiap pelanggan memperhatikan harga lif, jadi bagaimana pembuat menghitung harga lif? Secara umum, pembuat menghitung harga lif untuk pelanggan berdasarkan saiz, tinggi, dan kapasitas pembukaan yang disimpan oleh pelanggan Pelanggan tidak perlu memberi terlalu banyak perhatian kepada perbezaan harga antara pembuat lif yang berbeza apabila membeli lif, kerana bahan yang berbeza digunakan, tanda bahan, dengan prinsip mendapatkan apa yang mereka bayar. Rencana penghapusan bahaya keselamatan untuk mengangkat lif kargo: Apabila ada kerosakan atau situasi yang tidak normal dalam lif kargo mengangkat, ia patut dihentikan secara segera daripada digunakan. Selepas menghapuskan kerosakan dan bahaya kemalangan ia boleh digunakan semula


DikhilMaklumat produk lain
  • NanamPengubah bekalan kuasaKaedah pembangunan saluran pemasaran industri

    NanamPengubah bekalan kuasaKaedah pembangunan saluran pemasaran industri

  • SvupskLift hidraulik tetapApakah langkah-langkah yang digunakan untuk kecantikan

    SvupskLift hidraulik tetapApakah langkah-langkah yang digunakan untuk kecantikan

  • SvupskPembuat paksi naikApakah perkara penting dalam perdagangan spot

    SvupskPembuat paksi naikApakah perkara penting dalam perdagangan spot

  • ErnshardJembatan penerbangan tetap elektrik hidraulikAdakah pembangunan dan inovasi berterusan mempu

    ErnshardJembatan penerbangan tetap elektrik hidraulikAdakah pembangunan dan inovasi berterusan mempu

  • ErnshardGunting berjalan sendiri jenis platform angkat ketinggian tinggiCiri umum produk

    ErnshardGunting berjalan sendiri jenis platform angkat ketinggian tinggiCiri umum produk

  • ErnshardMesin pembukaan hidraulik besarKegunaan khusus industri

    ErnshardMesin pembukaan hidraulik besarKegunaan khusus industri

  • Anbyon-upPengubah bekalan kuasaSebutharga

    Anbyon-upPengubah bekalan kuasaSebutharga

  • LuccaLift kereta api panduanMomentum pengembangan dan pengenalan jenis

    LuccaLift kereta api panduanMomentum pengembangan dan pengenalan jenis

  • segera:Peringatan: Maklumat XinminJembatan naik bimbit 10 tonApakah kaedah pengiraan daya galas memberi anda XinminJembatan naik bimbit 10 tonApakah kaedah pengiraan daya galas oleh syarikat kami, perkhidmatan XinminJembatan naik bimbit 10 tonApakah kaedah pengiraan daya galas dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk XinminJembatan naik bimbit 10 tonApakah kaedah pengiraan daya galas, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian XinminJembatan naik bimbit 10 tonApakah kaedah pengiraan daya galas. XinminJembatan naik bimbit 10 tonApakah kaedah pengiraan daya galas di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di XinminJembatan naik bimbit 10 tonApakah kaedah pengiraan daya galas, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!