DikhilModel pengubah tenggelam minyakSkop yang berkenaan

  • masa pelepasan:2024-01-04 22:34:42
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:254
  • Penerangan pantas:

    Dikhil,Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasaPemburukan pengisihan SolenoidDikhilPada kuasa bernilai, nisbah kuasa output k

Kandungan artikel

Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasa

Pemburukan pengisihan Solenoid

DikhilPada kuasa bernilai, nisbah kuasa output kepada kuasa input pengubah dipanggil efisiensi pengubah iaitu & ETA; Adakah efisiensi pengubah; P ialah kuasa input dan P ialah kuasa output.

Kost projek berbeza. Berbanding dengan harga pembelian pengubah kapasitas, harga pembelian pengubah jenis kering jauh lebih tinggi daripada harga pengubah yang ditenggelamkan minyak.

KonibodomBahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?

Untuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api kegagalan kuasa, kerosakan mesin dan peralatan, dll.

Terlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. Bahan-bahan mentah yang boleh dibakar dipengaruhi oleh suhu tinggi dan pengasingan listrik, yang meleleh dan menyalakan, menghasilkan banyak tubuh uap, meningkatkan tekanan kerja dalaman pengubah kuasa, menyebabkan nyalakan kasing, menyebabkan kegagalan kuasa skala besar, membahayakan semua produksi, penghasilan dan aktiviti normal. Ada tiga sebab kemalangan api dalam operasi pengubah kuasa.


DikhilModel pengubah tenggelam minyakSkop yang berkenaan



Sudah tentu,DikhilGrad tahan panas insulasi pengubah yang ditenggelamkan minyak, jika pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila jangan panik. Saya yakin bahawa kerosakan akan dikurangkan ke tahap yang lebih rendah selama kaedah di a t as secara efektif diselesaikan. Di atas adalah proses umum dan proses yang patut diberikan perhatian istimewa dalam keseluruhan proses pengubah yang ditenggelamkan minyak. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila rasional untuk membuat pengubah yang ditenggelamkan minyak lebih selamat dan lebih efektif.

Apabila bahan pengasingan peralatan elektrik terlalu panas, gas sekeliling akan menyebabkan sejenis bau. Bau seperti ini boleh dibau oleh staf patrol biasa. Apabila anda mencium bau seperti itu semasa pemeriksaan biasa, anda perlu memeriksa dengan hati-hati peralatan dan bahagian sehingga anda mengetahui sebab.

Dalam kes operasi pengubah jenis kering, terdapat lebih bunyi, dan beberapa juga menyebabkan bunyi, yang amat membahayakan semua orang tiada masalah waktu berehat dan kerja. Pada masa ini, pengubah jenis kering memerlukan rawatan pengasingan bunyi. Terdapat banyak proses dan kaedah kunci untuk menangani bunyi pengubah jenis kering biasa. Bagaimana bunyi pengubah jenis kering boleh diselesaikan? Atau dengan penyunting rangkaian pengubah jenis kering untuk memahaminya.

reformApabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, tekan paip cabang dengan ibu jari anda, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,DikhilBerapa banyak pengubah kuasa 35kV,

After hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal,DikhilPenukar jenis kotak 100, and the transformer will turn to all normal operation.

Pembuat pengubah kuasa


DikhilModel pengubah tenggelam minyakSkop yang berkenaan



Dengan pembangunan cepat masyarakat dan trend pembangunan terus menerus komputer, pengiraan data dalam seluruh proses gelombang pengubah tenggelam minyak telah lama mempunyai keputusan. Hanya pemilihan efektif model dan kaedah entiti pengiraan diperlukan, keputusan pengiraan keputusan boleh memenuhi keperluan desain arkitektur, dan kaedah data saintifik dan masuk akal dipilih, Tidak hanya boleh distribusi semasa pengubah yang ditempatkan minyak ditakrif dengan jelas dalam tahap pembangunan, tetapi juga pembangunan dan struktur lain pengubah yang ditempatkan minyak boleh secara efektif diatur dan disebarkan dalam skop tertentu, yang sangat memudahkan skema desain pengubah yang ditempatkan minyak dan memastikan kestabilan operasi.

Interpretasi dan pengamatanDalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;

Transformer

Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.

DikhilApabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup, tekan paip cabang dengan ibu jari anda, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,

Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, tekan paip cabang dengan ibu jari anda, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip, pengubah kuasa akan dipindahkan dan dihantar ke mesin dan peralatan yang menggunakan kuasa. Apakah garis sifar pengubah kuasa sebenar? Mari kita perkenalkannya kepada kita.

DikhilMaklumat produk lain
  • CangzhouPlatform jenis lifting platformDigunakan secara meluas dalam beberapa tahun kebelakangan

    CangzhouPlatform jenis lifting platformDigunakan secara meluas dalam beberapa tahun kebelakangan

  • CangzhouPlatform penangkapan hidraulik tahapPembangunan asing

    CangzhouPlatform penangkapan hidraulik tahapPembangunan asing

  • Ta KhmauUjian rutin pengubah yang ditenggelamkan minyakRuang besar untuk peningkatan nilai output ta

    Ta KhmauUjian rutin pengubah yang ditenggelamkan minyakRuang besar untuk peningkatan nilai output ta

  • RamsayHarga trak lift platform hidraulikBerjuang untuk pembangunan industri yang berkualiti tinggi

    RamsayHarga trak lift platform hidraulikBerjuang untuk pembangunan industri yang berkualiti tinggi

  • RamsayProdusi jambatan naikLebih baik mengekalkan idea operasi yang berat sebelah

    RamsayProdusi jambatan naikLebih baik mengekalkan idea operasi yang berat sebelah

  • DodhurtJembatan boarding platform pemuatan bekasApakah fungsi dari

    DodhurtJembatan boarding platform pemuatan bekasApakah fungsi dari

  • DodhurtPlatform lif sumbangan aluminumSebab mengapa tempat itu tidak dapat ditindaklanjuti

    DodhurtPlatform lif sumbangan aluminumSebab mengapa tempat itu tidak dapat ditindaklanjuti

  • DodhurtPlatform penangkapan hidraulik tahapGunakan masalah dan langkah rawatan

    DodhurtPlatform penangkapan hidraulik tahapGunakan masalah dan langkah rawatan

  • segera:Peringatan: Maklumat DikhilModel pengubah tenggelam minyakSkop yang berkenaan memberi anda DikhilModel pengubah tenggelam minyakSkop yang berkenaan oleh syarikat kami, perkhidmatan DikhilModel pengubah tenggelam minyakSkop yang berkenaan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk DikhilModel pengubah tenggelam minyakSkop yang berkenaan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian DikhilModel pengubah tenggelam minyakSkop yang berkenaan. DikhilModel pengubah tenggelam minyakSkop yang berkenaan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di DikhilModel pengubah tenggelam minyakSkop yang berkenaan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!